Tevreden ?

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk te woord te staan en te adviseren.

Ons streven is om tevreden klanten hebben. Bent u tevreden en wilt u de tevredenheid met ons of andere mensen delen, dan zijn wij daar erg blij mee. U kunt ons rechtstreeks een bericht sturen of het positieve nieuws delen via de sociale netwerken.

Een klacht en dan?

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. In dat geval adviseren wij u eerst contact op te nemen met één van onze medewerkers om een mogelijke oplossing te bespreken (085 – 401 17 60). Wilt u toch rechtstreeks een klacht indienen, dan kunt u:

Voor de volledige klachten procedure zie beschreven in de “Klachtenregeling”.

Een klacht is uiteraard een signaal dat wij iets niet goed hebben gedaan en dat willen we dan graag verbeteren!

Verbetering

Heeft u een goed idee, suggestie of wens om onze dienstverlening te verbeteren, laat het ons dan weten. Wij staan hiervoor open want wij willen ons continu blijven verbeteren.